środa, 22 lutego 2012

#1

Jest dobrze. Nawet bardzo. Teraz mogę uczciwie napisać, że od pół roku jest naprawdę dobrze.
I co? I na bloga mnie naszło. Milionpięćsetstodziewięćset razy już zaczynałam pisać ten o to szajs. Pierwszy raz na bloggerze. No i co? No i nico, będę tu wrzucała wszystko co mnie najdzie, mając nadzieję, że ktokolwiek przeczyta moje wypociny. Łoho, już to widzę.

Na zakupach byłam. Tj. po buty poszłam i kupiłam. Jakieś szajsowate w sumie są, ale co tam. Potrzebowałam. Czarno - pomarańczowe + kolorowe napisy i jakieś kolorowe serduszka na tyle.
Wygodne są, bardzo dobrze. 


Od dwóch dni napierdzielam w simsy dwójkę. Z nudów, bo i tak nie mam co robić całymi dniami. Do szkoły w końcu jeszcze pół roku. 


Rozkoszuję się głosem Piotrka Niesłuchowskiego, geniusz po prostu. 


1 komentarz: