sobota, 25 lutego 2012

#3

Czy ludzie muszą być tacy psychiczni z natury? Cholera go wie, dlaczego mam takiego dziadka, uh!
Zdenerwowałam się strasznie. 


Dzisiaj pozamawiałam trochę darmowych próbek kosmetyków, ciekawe co wyślą. 
Do tego muszę kupić jakiś dobry balsam do ciała. 

A! No i muszę kupić jakieś krzesło do biurka, bo siedzenie na tej pufie boleśnie wpływa na mój tyłek. W ogóle siedzenie po kilkanaście godzin po tak długiej przerwie jest strasznie wyczerpujące. 

I simsy mi się do tego zawieszają. Za dużo nawgrywałam dodatków. Zachciało mi się kurde.  W


Zmierzch bym obejrzała. A najlepiej wszystkie cztery od razu.


O tak, skoro mam tyyyyle wolnego, mogę sobie pooglądać filmy, a co. Może coś polecicie?


Moja lista do obejrzenia na najbliższy miesiąc:
- Footloose (2011) - co prawda byłam na tym w kinie, ale po francusku, więc nic nie zrozumiałam. 
- Twilight (2008) - co z tego, że oglądałam to kilka razy? muszę znów. 
- New Moon (2009) - przyznam, że oglądałam raz. i to chyba jakoś nie do końca, także trzeba to nadrobić. 
- Eclipse (2010) - raz widziałam, w średniej jakości, z byle jakimi napisami. 
- Breaking Dawn part I (2011) - widziałam fragmentami, może znajdę jakąś dobrą jakość.
- Big Love (2012) - podobno kawał dobrej roboty. główną aktorkę kojarzę z Kuby Wojewódzkiego.
- Fast Five (2011) - niby oglądałam, ale w słabej jakości.
- Honey 2 (2011) - zobaczymy, czy będzie lepsza od jedynki, w co wątpię.
- Wszyscy święci! (2004) - widziałam kiedyś końcówkę i uznałam, że muszę obejrzeć całość. 
- Po prostu walcz (2008) - Napiszę krótko: Cam Gigandet


Na razie tyle, może po drodze znajdę coś ciekawego.


1 komentarz:

  1. Przed świtem wyszło już na dvd, wiec jakość jest już świetna

    OdpowiedzUsuń